bofzin:

Komiksy, fraszki i inne rysunki.

środa, 30 czerwca 2021

Zin a w nim… Bofzin

Pamiętacie 24-Godzinny Maraton Komiksowy w Krakowie z października 2020 r.? Wtedy hasło przewodnie brzmiało: „Wiadomość”. Bofzin przez całą dobą nie tylko sam wymyślił całą historyjkę lecz również przelał ją na papier, pokrył tuszem i pokolorował.
 

Na zdjęciu widzicie go z nowym albumem pachnącym jeszcze świeżą farbą drukarską. Komiks w formie papierowej, jako wyjątek z całego ZIN-a, który zawiera wszystkie skończone komiksy uczestników tejże edycji.

 

Autor tak wtedy komentował projekt: „Udział w przedsięwzięciu był dla mnie niezwykłą przygodą. Przede wszystkim podróżą w głąb siebie zamkniętym w mojej pracowni. Ale także możliwością poluźnienia wodzy wyobraźni. Równocześnie jeszcze nigdy nie byłem dla siebie tak autoironiczny i nie pokazałem siebie w tak krzywym zwierciadle. A wszystko po to, by lektura była jeszcze zabawniejsza.

Zadanie zrealizowałem używając z konsekwencją stylu cartoon. Stylu, który wybrałem i który kocham. Czytelnik będzie miał możliwość wniknięcia nieco w moje życie prywatne. Stworzyłem swoistą >>Księgę w księdze<<, ponieważ znajdują się tu także odwołania do wielu innych z moich zrealizowanych pomysłów: Sierżanta Socho, Projektu Komiks Bliźniaczy, Projektu Komiks Animowany, serii Niesamowity Bofzin, serii Sochaczew z historią w tle, autorskich gier planszowych i wielu innych. Nie będę tu wymieniał wszystkich, by nie psuć zabawy z ich wyszukiwania” 

Organizatorami byli: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie i TuKomiks.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz