bofzin:

Komiksy, fraszki i inne rysunki.

wtorek, 29 czerwca 2021

Bofzin na 8-Godzinnym Maratonie Komiksowym

Łukasz Kuciński, również znany jako Bofzin, 19 czerwca 2021 wziął udział w 8-Godzinnym Maratonie Komiksowym. W tym roku hasłem przewodnim było słowo: „Wianki”.

Łukasz Kuciński tak wspomina te chwile: „Wzięcie udziału w wydarzeniu było dla mnie niezwykłą przygodą. Było również wejrzeniem wewnątrz siebie, by pozbierać okruchy wspomnień. Z nich utkałem treść „Wianków”, a tytułowe słowo tylko z pozoru jest związane z akcją mojej pracy. Dobrze wiem o czym chcę tworzyć i do kogo adresuję wszystkie „smaczki” rozsiane na wszystkich ośmiu stronach. Nadaję adresy moim komiksom. To rewolucyjna w stylu i konstrukcji oraz jedna z bardziej osobistych prac w mojej ponad dwudziestoletniej pracy twórcy komiksów. Zapraszam do zapoznania się z nią. 

Przypominamy, że 8 Godzinny Maraton Komiksowy był otwarty dla wszystkich: zarówno początkujących, jak i zaawansowanych rysowników, scenarzystów, par rysownik-scenarzysta czy grup. Po maratonie opublikowany zostanie ZIN komiksowy, w którym ukażą się skończone komiksy uczestników. Oprócz tego autorzy skończonych prac będą mieli możliwość wzięcia udziału w grupowej wystawie on-line.


Organizatorami wydarzenia była: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, TuKomiks i Krakowskie Stowarzyszenie Komiksowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz