bofzin:

Komiksy, fraszki i inne rysunki.

niedziela, 12 maja 2019

Wernisaż wystawy: "Mozaika twarzy Bofzina"

W środę, 8 maja 2019 r. w ramach obchodów Tygodnia Bibliotek oraz projektu „Dworzec TO.KULTURA” odbył się wernisaż wystawy „Mozaika twarzy Bofzina”. Ekspozycja gromadzi prace Łukasza Kucińskiego. 
 „Cieszy mnie tak żywe i życzliwe przy tym zainteresowanie mieszkańców gminy Teresin moimi pracami” – wyznaje Bofzin. Dodaje również:
Włożyłem dużo wysiłku przygotowując portrety, chcąc udowodnić, że Bofzin to nie tylko komiksy – ale również i rysunek realistyczny. Mamy tu twarze moich znajomych, ale również znanych aktorów, a nawet Narzeczonej. Starałem się dobrać osoby tak, by obok młodych występowali starsi; obok gładkich twarzy pojawiły się te pokryte zmarszczkami.
W różny sposób oddawałem fakturę wizerunków: od dużych czarnych plam, po delikatne, małe maźnięcia. Nie ukrywam, że lubię zaskakiwać i próbować nowych technik. Teraz jestem już znacznie bliżej realizacji moich graficznych marzeń, niż kiedykolwiek wcześniej.”
Wystawa czynna do końca maja w godzinach pracy dworca przy ul. Torowej 2 w Teresinie. Wstęp wolny.

















Wernisaż poprzedziły interaktywne warsztaty plastyczne w formie Lekcji Komiksu dla 100 uczniów.
Fot. Janusz Frychel – Teresiński Ośrodek Kultury 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz