bofzin:

Komiksy, fraszki i inne rysunki.

niedziela, 28 kwietnia 2019

Animacje z Sochaczewa wysoko nagrodzone

W sobotę, 27 kwietnia 2019 r. na 7. Ogólnopolskim Festiwalu Animacji O!PLA, którego finał w tym roku odbył  się w Opolu Piotr Kaźmierczak z Sochaczewa zdobył dwie nagrody!


I miejsce za film "Przygody bobra Tamarka: Tamarek listonoszem"
III miejsce za film "Cztery pory roku".


Sukces to tym większy, że o przyznaniu nagród decydowały dzieci, które oglądały filmy w ponad 70 polskich miastach. W polskiej animacji jest to bardzo prestiżowy festiwal - również dla wytwórni filmowych. 


Pod adresem: http://opowiecie.info/final-opla-opolu-opolanin-wsrod-najlepszych-tworcy-polskiej-animacji/ można przeczytać co Piotr sam powiedział o własnych filmach:

– „Stworzyłem serial dla dzieci, głównie dla przedszkolaków. To historia małego bobra mieszkającego w lesie, który postanawia zostać listonoszem. Musi pomóc dostarczać listy, ale nie bardzo mu to wychodzi. I wtedy pomagają mu w tym przyjaciele…” – opowiada Piotrek.

– „Wykorzystałem techniką lalkową, tzn. lalki za każdym razem odrobinę przesuwałem i robiłem zdjęcie. Trwało to około dwóch miesięcy. Bakcyla do animacji załapałem po odwiedzeniu Muzeum Animacji Se-ma-for w Łodzi. Mam już kilka nowych pomysłów. Teraz chciałbym spróbować stworzyć animację rysowaną na komputerze”.

Gratulujemy Piotrowi kolejnych nagród w prestiżowym konkursie. Przypominamy, że w Sochaczewie Piotr był uczestnikiem dwóch edycji Projektu Komiks Bliźniaczy. Życzymy Młodemu Twórcy dalszych sukcesów!

Fot. http://opowiecie.info/ + MK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz