bofzin:

Komiksy, fraszki i inne rysunki.

sobota, 6 lipca 2024

Bofzin z Thorgalem w jednym albumie

Oto artbook z okazji 30-lecia Krakowskiego Klubu Komiksu. Na jego stronicach znajdują się również moje prace przygotowane z okazji jubileuszu KKK, moje wspomnienia i notatka o mnie.

Ten 200-stronicowy Artbook jest niezwykle bogatą publikacją. Zbiera prace polskich twórców komiksowych o bardzo różnych stylach. Dziękuję za zaproszenie do udział w tym projekcie. To dla mnie zaszczyt znaleźć się wśród śmietanki polskiego komiksu łącznie z Grzegorzem Rosińskim i jego Thorgalem w jednym albumie! To dla mnie zaszczyt!

W jednej z moich prac prócz logotypu KKK są tam też bohaterowie z niektórych moich komiksów, na przykład rodzina Kowalskich z Sochaczewa, wujek Lukas z USA i Fryderyk Chopin z serii „Sochaczew z historią w tle”, Sierżant Socho, czy też postacie z serii Projekt Komiks Bliźniaczy, żołnierz z komiksu „Bitwa pod Raszynem” oraz dwie postacie z pierwszego historyjki jaką narysowałem w życiu: Fat-Boy i Bzdak. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz