bofzin:

Komiksy, fraszki i inne rysunki.

poniedziałek, 12 października 2020

Bofzin na 24 Hour Comics Day Gdańsk

 Jest mi niezmiernie miło, że mogłem wziąć udział w 24 Hour Comics Day Gdańsk.

Przypominam, że przedsięwzięcie jest pomysłem amerykańskiego teoretyka komiksu Scotta McCloud'a (którego niezwykle cenię i często cytuję). Wyzwanie polega na stworzeniu od początku do końca w czasie 24-godzinnej sesji rysowania 24 stron komiksu. Od pierwszej edycji tego pomysłu minęło 30 lat!

Tematem przewodnim, jaki został ogłoszony w pierwszej minucie czasu trwania wyzwania było hasło: „MAŁY KOMIKS, WIELKI CZŁOWIEK”.

Udział w projekcie był dla mnie nie lada wyzwaniem. Ale sprawił mi z drugiej strony wiele przyjemności i satysfakcji. Dałem radę! Podszedłem do tematu w sposób humorystyczny, cartoonowy i niezwykle osobisty – właściwy tylko mi.

Organizatorzy wydarzenia: 24 Hour Comics Day Gdańsk - Poland, Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku i Gdańskie Spotkania Komiksowe GDAK.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz